چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان نفروپاتی دیابتیدر طول درمان، نه تنها طب غربی و مواد مخدر، بلکه طب چینی و داروها استفاده می کنید، هنوز هم از طریق روش های زیر برای دریافت effket پزشکی:

1) تاخیر خون شاهرگ چرا شما نیاز به گسترش است یک رگ خونی؟ از آنجا که یک بار در مویرگ های گلومرولی به نظر می رسد رسوب کمپلکسهای ایمنی، آن را حتما به ایسکمی و هیپوکسی سلولهای مختلف در مویرگی است. هدف از تاخیر خون شاهرگ - بهبود وضعیت خون در sistetah خون در کلیه، آرام ایسکمی وضعیت و هیپوکسی ذاتی در سلول های کلیه، ارائه یک محیط خوب برای تعمیر بیشتر از سلول های اندوتلیال، سلول های اپی تلیالی و سلول های مزانتر.

2) ضد التهابی: چه-ثابت-التهاب؟ که معنای ساده است، برای کاهش نفوذ سلول های التهابی، تسهیل بیشتر آسیب ذاتی در سلول های گلومرولی.

3) ضرب ضد انعقاد از سلول های التهابی در خون تا حد معینی افزایش می دهد ویسکوزیته خون، و آن را ترویج تشکیل microthrombi در گلومرول مویرگی. استفاده از داروهای ضد انعقاد به منظور کاهش فشار ترومبوس، آماده کردن زمینه برای تعمیر سلول های ذاتی.

4) از بین رفتن: که ضرب سلول های التهابی در مویرگی و mikrotrombov در یک رگ خونی، رسوب کمپلکسهای ایمنی، خواهد تجمع رسوب در سلول های اندوتلیال، سلول های اپی تلیالی و سلول های مزانتر و افزایش در استروما خارج حمایت می کنند. برای این کار، شما باید دارو مناسب برای خلاص رسوب و استروما خارج دفع آنها را در ادرار استفاده کنید، و.

بر اساس استفاده از داروهای vyshesleduyuschih، طب چینی و غربی باید prekrastno متحد و بهترین گزینه درمانی نشان می دهد. بنابراین ما می توانیم به اثر مورد نظر دست یابد. با تشکر از استفاده منطقی از چهار درمان vyshesleduyuschih غشای پایه مویرگ های گلومرولی به طور کامل ترمیم، و narmalno عملکرد فیزیولوژیکی که همچنین ترمیم می شود و عملکرد سلولهای اپیتلیال barerskaya. پس از استقرار این توابع، simpotmy بالینی به عنوان آلبومین، ناپدید می شوند.





:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: